
سه روش برای بهبود ارتباط تلفنی شرکتهای HVAC
خدمات تلفتی مناسبی برای مشتریان سامانههای HVAC، هنوز نیز جزء خدمات کلیدی و با ارزش شرکتهای HVAC محسوب میگردد. با وجود تمرکز کنونی شرکتها و پیمانکاران HVAC بر روی بهبود پاسخگویی برخط اینترنتی در سایتها، یک تماس تلفنی ساده، اولین مرحله ارتباطی با اکثر مشتریان بالقوه محسوب میگردد. ارائه خدمات مطلوبی به مشتریان از اولین تماس تلفنی آغاز میگردد و برداشت نخستین مثبتی را در مورد شرکت شما ایجاد میکند و آغازی برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان محسوب میگردد. اجرای نکات این مقاله در جهت کمک به کارکنان شرکت شما در بهبود مهارت ارتباطات تلفنی و در نتیجه رشد تدریجی بازار فروش شما بسیار موثر میباشد.
برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.