Seminar green 7
Seminar green 7
Seminar green 7
Seminar green 7
Seminar green 7

در سمینار تخصصی تهویه مطبوع گرین مطرح شد:

تهویه مطبوع گرین، برای همه ساختمان‌های شهر

شرکت پشم شیشه پارس، نماینده انحصاری «تهویه مطبوع گرین» در ایران، ۷ دی ماه ۱۳۹۶، سمیناری را در محل همایش‌های بین‌المللی صدا‌ و‌ سیما برگزار و محصولات خود را بیش از پیش به جامعه تأسیسات کشور معرفی نمود. سبد کالایی متنوع این محصولات شامل انواع چیلرهای تراکمی و سانتریفیوژ، انواع فن‌کوئل، کولرهای گازی، داکت اسپلیت‌ها و سیستم‌های VRF بود که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. از‌آنجایی‌که برگزاری همایش‌های بین‌المللی در حوزه صنعت تهویه مطبوع می‌تواند کمک بسیار شایانی در شناسایی هر چه بهتر این محصولات و برندها داشته باشد، از این‌رو سمینار تهویه مطبوع گرین نیز در نوع خود بسیار حائز اهمیت می‌نمود.

فراهم کردن رفاه حال مصرف‌کنندگان بسیار ضروری است

به گزارش خبرنگار مجله تهویه و تاسیسات، در این سمینار مهندس «معتمد» رئیس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های اصناف تهران، طی اظهاراتی بیان داشت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که با داشتن منابع سرشار نفت و گاز متاسفانه عدد مصرف انرژی در آن بسیار بالا است؛ یعنی برای تولید هزار دلار محصول و فرآورده جهانی، ۴/۱ بشکه نفت لازم است اما در ایران ۲/۴ بشکه نفت مصرف می‌شود و این مساله یعنی هدر‌رفت انرژی و اتلاف منابع. چنین اسراف‌هایی در حوزه تاسیسات نیز بسیار بالاست؛ لذا ما به‌عنوان دست‌اندرکاران عرصه تاسیسات با هدف برآورده کردن و فراهم کردن آسایش و رفاه برای مصرف‌کنندگان، باید چهار نکته مهم را در نظر داشته باشیم: اول؛ مصرف بهینه انرژی، دوم؛ حفظ محیط‌زیست، سوم؛ قیمت مناسب و چهارم؛ تعهد در تأمین خدمات پس از فروش و استاندارد. تمام این نکات آینده‌ساز است و دنیایی پر رفاه و آسایش را به همراه رونق در کسب و کار به ما نوید می‌دهد.

معرفی تهویه مطبوع گرین و شرکت پشم شیشه پارس

مهندس «مهدی چلاجور» مدیر فروش تهویه صنعتی گرین در ادامه این سمینار در دو بخش به معرفی شرکت پشم شیشه پارس و برند تهویه مطبوع گرین پرداخت و توضیحاتی را درخصوص خدمات پس از فروش و سیاست‌های فروش این محصولات ارائه نمود. وی در معرفی شرکت پشم شیشه پارس (سهامی خاص)، بیان نمود: پشم شیشه پارس در سال ۱۳۷۶ تاسیس و در سال ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسید. این واحد تولیدی علاوه بر توسعه و گسترش کمی و کیفی بازار عایق‌های حرارتی، با بهره‌گیری از تجارب و دانش مدیران شرکت در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آغاز نمود. مهندس چلاجور در ادامه درباره تیم فنی و مهندسی تهویه مطبوع گرین گفت: این تیم علاوه بر فروش محصولات، در زمینه مشاوره، طراحی، نظارت، نصب، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش نیز در جهت تامین آسایش و رضایت هرچه بیشتر مشتریان گام بر می‌دارد.کمپانی تهویه مطبوع گرین تولیدکننده دستگاه‌های مرکزی و مستقل تاسیساتی، اعم از چیلرهای تراکمی، هواساز، فن کویل، داکت اسپیلت،VRF ‌و کولرهای گازی است. کارخانه این شرکت با تکیه بر دانش فنی روز اروپا، متخصصین کار آزموده و همچنین ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک، محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا را تولید می‌نماید. وی پس از ارائه مطالبی در مورد انواع دستگاه‌های ارائه شده توسط تهویه گرین، در پایان اظهاراتش تصریح کرد: محصولات گرین در دو گروه تهویه مطبوع خانگی و صنعتی، مناسب برای انواع پروژه‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید و اماکن عمومی است. این محصولات دارای تمامی استانداردهای لازم است و تا سال ۲۰۱۸ استاندارد معتبر یورو ونت را نیز به مجموعه استانداردهای خود اضافه می‌کند. وی افزود: این شرکت ۳۸ سال سابقه فعالیت در زمینه تهویه مطبوع دارد و محصولات این شرکت به ۹۰ کشور جهان صادر می‌شود.

پاسداشت پیشکسوتان عرصه فرهنگ، هنر و ورزش

در سمینار تهویه مطبوع گرین که با اجرای محمود شهریاری برگزار شد، از چهره‌های ماندگار عرصه فرهنگ، هنر و ورزش ایران همچون استاد جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، محمدرضا طالقانی، مرتضی شیری و … تقدیر به عمل آمد تا گامی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تهویه مطبوع گرین برداشته شود.

در ادامه مراسم از نمایندگان فروش تهویه مطبوع گرین در سراسر ایران و همچنین تکنسین‌های منتخب کشوری تجلیل شد و هدایایی به رسم یادبود تقدیم آنان گشت.

ضیافت موسیقی این مراسم نیز بر عهده خواننده محبوب کشور، احسان خواجه امیری بود که شب خاطره‌انگیزی را برای مهمانان رقم زد.

 

و در آخر اینکه …

برگزاری نمایشگاه‌ها‌، سمینارها و همایش‌ها در حوزه صنعت و به خصوص تهویه مطبوع می‌تواند در تبادل نظر و تجربیات مدیران و تولیدکنندگان این عرصه بسیار مفید و موثر واقع شود؛ بنابراین با تکیه بر تجربه و هم‌افزایی بیشتر در چنین نشست‌هایی می‌توان گامی رو به جلو در این حوزه از صنایع برداشت و در پیشبرد اهداف کشورمان موفق‌تر عمل نمود.