سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین
سمینار آبتین

 

سه الکتروپمپ جدید گراندفوس در بازار ایران

شرکت آبتین که نمایندگی محصولات گراندفوس (GRUNDFOS) را بر عهده دارد، طی سمیناری در تاریخ ۱۲ دی ماه، در هتل فردوسی تهران و با حضور جمعی از متخصصین امر، از سه الکتروپمپ جدید گراندفوس رونمایی کرد. این محصولات در سری خانگی قرار دارند و مناسب برای ساختمان‌های مسکونی هستند.

مهندس وکیلی مدیر تحقیق و توسعه شرکت آبتین در ابتدای نشست بیان کرد: ما به کیفیت محصولات پمپ گراندفوس اعتقاد داریم؛ چرا که گراندفوس بر مبحث توسعه دانش پمپ تمرکز ویژه‌ای دارد و این اهمیت به دانش، مطمئناً منجر به تولید محصولاتی با سطح کیفیت و استاندارد بالا می‌گردد. ما نیز باید از طریق برپایی سمینارهایی این‌چنینی، سطح دانش درباره پمپ را در کشور بالا ببریم.

وی ادامه داد: طبق روال کاری آبتین و بر اساس سیاست خدمات پس از فروش خود، به طور مرتب از محصولاتی که ارایه کرده‌ایم بازدید کرده و نحوه عملکرد آنها را بررسی می‌کنیم. نتیجه این حس مسئولیت‌پذیری، تامین تجهیزات پروژه‌های بزرگی است که در کشور از‌آنِ خود کرده‌ایم. برای نمونه پروژه جام ملت در خیابان شریعتی که در قسمت آبرسانی و آتش‌نشانی آن فعال بوده‌ایم و همچنین پروژه خیابان وزرا و فروشگاه روشا که بوسترهای آتش‌نشانی را ارایه کرده‌ایم. به اعتقاد من، شخصی که از آبتین خرید می‌کند، باید از هر نظر خیالش راحت باشد.

مهندس خلوصی، مسئول فنی شرکت گراندفوس، در ادامه سمینار به معرفی شرکت گراندفوس پرداخت: فعالیت اصلی این شرکت، در سال ۱۹۴۵ و در دانمارک آغاز شده است. گراندفوس هم‌اکنون با بیش از ۸۳ شرکت در بیش از ۵۶ کشور در زمینه تولید پمپ، بوستر پمپ و الکتروپمپ فعالیت می‌کند. محصولات گراندفوس به‌وسیله نمایندگان توزیع بومی هر کشور در طیف وسیعی به فروش می‌رسد. گراندفوس از سال ۲۰۰۹ به‌صورت رسمی در تهران شروع به کار کرد. این شرکت معتبر بین‌المللی، علاوه بر فروش محصولات خود همچنین قراردادهای جداگانه‌ای در خصوص خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

در ادامه، مهندس صداقت مدیر خدمات پس از فروش شرکت آبتین گفت: آبتین در حال حاضر ۱۸ نفر نیروی متخصص برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان خود دارد. این افراد از طرف شرکت گراندفوس آموزش دیده‌اند. وی افزود: ۹۰ درصد از قطعات و لوازم یدکی اصلی پمپ‌ها را در شرکت آبتین موجود داریم و دلیل این امر این است که بتوانیم سرعت عمل بیشتری در خدمات‌دهی به مشتریان داشته باشیم. همچنین سعی ما این است که تمامی مواردی را که در دفترچه و کاتالوگ این محصولات ذکر شده است رعایت کنیم. مهندس صداقت در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت ما در راستای شناساندن محصولات با کیفیت گراندفوس در سطح کشور است.

در قسمت پایانی سمینار، مهندس وکیلی به توضیحات بیشتر درباره سه الکتروپمپ جدید گراندفوس پرداخت. طبق گفته وی نصب آسان، بی‌نیاز از هواگیری، خودمکش (مکش آب از عمق ۸ متری)، دارا بودن حفاظت حرارتی درمقابل بار اضافی و طراحی مقاوم برخی از ویژگی‌های الکتروپمپJPC می‌باشد. وی به ویژگی‌های الکتروپمپ MQ نیز اشاره کرد؛ علاوه بر خود‌مکش بودن و بی نیاز از هواگیری، قابلیت روشن و خاموش شدن به‌صورت خودکار، دارای حفاظت در مقابل خشک کار کردن و بار اضافی و بسیار کم صدا بودن (کمتر از ۵۵ دسی بل) مواردی بود که توسط مهندس وکیلی بیان شد. در ادامه نیز ویژگی‌های الکتروپمپ CMBE را مطرح نمود؛ دارای جنس فولاد ضد زنگ، عمکلرد کم صدا (کمتر از ۵۵ دسی بل)، دارای حفاظت در مقابل خشک کار کردن و بار اضافی، کنترل و تامین فشار آب لازم در سیستم به‌صورت دائم، روشن شدن کلیه تجهیزات در داخل الکتروپمپ به محض اتصال به برق، کاربری آسان و نیز قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند، از مزایای این نوع از الکتروپمپ است.

قابل ذکر است که در راستای هر چه بالاتر بودن راندمان این محصولات و عملکرد مناسب در ساختمان، جداولی برای انتخاب آنها بر اساس تعداد واحد و نیز فاصله عمودی شیر آب از پمپ، در سایت و کاتالوگ شرکت آبتین موجود است که در این نشست نیز به آنها پرداخته شد.

طبق گفته مسئولان شرکت آبتین، محصول دیگری از گراندفوس به نام پمپ scala2که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد است، از یک ماه آینده به بازار می‌آید. این مدل از پمپ به جهت صدای بسیار کم (۴۷ دسی بل) در حین کار، قابلیت نصب داخل واحد مسکونی را دارد و همچنین دارای کنترلر داخلی، درایو و سنسور می‌باشد که آن را به یک بوسترسِت کوچک خانگی تبدیل می‌نماید.