سه روش برای افزایش فروش رطوبت‌افزاهای زمستانی

هنگام روشن‌سازی سامانه گرمایشی، رطوبت هوا کاهش می‌یابد و راه‌حل مناسبی نیز برای موازنه میزان رطوبت هوا وجود ندارد. درطول ماه‌های زمستانی، پیمان‌کاران HVAC می‌توانند ازطریق تمرکز بر ۳ حوزه مختلف در جهت آموزش مالکین ساختمان‌ها و ترویج محصولات خود به‌عنوان راه‌حلی برگزیده، موجب افزایش فروش دستگاه‌های رطوبت‌افزای خود گردند.

 

(۱) آموزش مالکین ساختمان‌ها

با وجود آگاهی بسیاری از مالکین ساختمان‌ها درمورد رطوبت پایین‌تر هوای زمستانی، عمدتاً مالکین مذکور از تاثیر مستقیم کمبود رطوبت بر بدن خود اطلاعی ندارند. اولین گام در افزایش فروش رطوبت‌افزاهای خانگی، آموزش افراد می‌باشد، زیرا بدون آگاهی مشتریان از تاثیر محصولات مذکور، دلیلی برای خرید آن‌ها نیز وجود نخواهد داشت. ۳ مشکل ناشی از هوای خشک خانگی که در ذیل به آن‌ها اشاره شده است، اهمیت بالای موازنه رطوبت فضاهای مسکونی را نشان می‌دهند:

·         سلامتی: خشکی هوا موجب تشدید مشکلات رایج زمستانی نظیر خشکی پوست، آبریزش بینی و افزایش بیماری‌های سرماخوردگی و آنفولانزا می‌گردد. افزایش رطوبت می‌تواند محیط مطلوب‌تر و سالم‌تری را در فصول سرد ایجاد نماید.

·         منزل: خشکی هوا موجب خرابی محصولات چوبی خانگی و منجر به خشک‌شدگی و ترک‌خوردگی آن‌ها می‌گردد. افزودن رطوبت به هوای خانگی از خرابی‌های هزینه‌بر مذکور جلوگیری می‌کند.

·         انرژی: خشکی هوا می‌تواند موجب افزایش غیر ضروری مصرف انرژی گردد. احساس سرمایی بیشتر توسط ساکنین فضاهای داخلی در شرایط خشکی هوا و در نتیجه افزایش درجه گرمایش خانگی به‌ جای افزایش رطوبت داخلی توسط ساکنین منازل، مصرف انرژی بیشتر و هزینه بالاتری را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

(۲) سامانه‌های آسایش بهبود‌ یافته

در طول ماه‌های زمستانی، با انبوهی از مالکین ساختمان‌هایی مواجه می‌شوید که به دنبال تعویض سامانه گرمایشی خود هستند. در چنین شرایطی به جای فروش کوره‌ها و تجهیزات گرمایشی، سامانه‌های بهبودیافته آسایش حرارتی خانگی که رطوبت‌افزایی کامل خانگی را نیز پوشش می‌دهند، به فروش برسانید. در چنین شرایطی از فرصت حضور در منزل مشتریان خود و گفتگوی مستقیم در مورد مزایای ناشی از سامانه‌های مذکور استفاده نمایید. کاربرد تجهیزات رطوبت‌افزا در تمامی سامانه‌های گرمایشی جدید منجر به افزایش فروش دستگاه‌های رطوبت‌افزای مذکور می‌گردد.

هنگامی که مشتریان شما در پی انتخاب محصولات گرمایشی شما هستند، بذر فروش دستگاه‌های رطوبت‌افزای خود را نیز بکارید! به مشتریان خود یادآوری نمایید که هنگام افزایش گرما توسط کوره و هر سامانه گرمایشی دیگر، رطوبت خانه شما به طور طبیعی افت خواهد نمود. ترکیب کوره جدید با دستگاه رطوبت‌افزا موجب افزایش شرایط آسایش حرارتی مشتریان شما خواهد گردید و به افزایش رطوبت خانگی از طریق سامانه گرمایشی جدیدشان کمک خواهد نمود.

 

(۳) تمایز شیوه‌های فروش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دستگاه‌های رطوبت‌افزا را می‌توان در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای به فروش رساند. برای خرید محصولات مذکور، مشتریان شما باید از تمایز محصولات شما با محصولات دیگر آگاه گردند.

·         مزیت نصب تخصصی. بسیاری از مشتریان بر طبق اطلاعات ویدئوهای اینترنتی و دستورالعمل‌های محصولات مذکور و با توجه به نصب آن‌ها توسط متخصصین مربوطه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید می‌کنند. خرید محصولات مذکور از شرکت‌های HVACیی با مجوز نصب و سرویس دستگاه‌های رطوبت‌افزا، مزیت بزرگی برای مالکین ساختمان‌ها محسوب می‌گردد و تضمینی بر کیفیت اجرایی شرکت‌های مذکور است.

·         رطوبت‌افزاهای قابل‌ حمل درمقابل رطوبت‌افزاهای کلی خانگی. اکثر مشتریان کنونی با رطوبت‌افزاهای قابل‌ حمل آشنا هستند، اما از شیوه‌های رطوبت‌افزایی کلی خانگی نامطلع می‌باشند. پیمان‌کاران سامانه‌های HVAC می‌توانند با تشریح تمایز دو مورد مذکور از قابلیت کارکرد مطلوب تجهیزات رطوبت‌افزای ترکیبی به همراه سامانه گرمایش خانگی، و تاثیر فوری آن بر تمام فضای خانه اطمینان دهند.

برای افزایش فروش زمستانی رطوبت‌افزاهای خود از استراتژی‌های فروش فوق استفاده نمایید و با آموزش مالکین ساختمان‌ها در مورد لزوم موازنه رطوبت خانگی و ترویج محصولات خود به‌عنوان راه‌حلی برای آسایش کلی خانگی، مزایای کاربرد تجهیزات مذکور را در فصول سرد تشریح نمایید.