نگهداری پیشگیرانه از HVAC

ارزش نگهداری پیش‌گیرانه از HVAC چیست؟

در زمان استحمام صبح‌گاهی، انتظار دارید که آب دوش حمام‌تان کاملاً داغ باشد.

 به‌علاوه همواره انتظار دارید که واحد HVAC منزل‌تان، منزل شما را در طول زمستان کاملاً گرم نگاه دارد. با‌این‌حال همواره شرایط فوق رخ نمی‌دهند و امکان وقوع مشکل‌های سامانه‌های HVAC مسکونی همواره وجود دارند.

دلیل ارزش «نگهداری پیشگیرانه» در واقع جلوگیری از وقوع مشکل‌های آتی سامانه‌های HVAC می‌باشد.

از طریق ابقاء شرایط مطبوع سامانه‌های گرمایش، واحدهای گرمایش مسکونی قادر به تأمین گرمایش لازم در زمان مورد نیاز می‌باشند.

در ذیل دلایل ارزش نگهداری پیشگیرانه برطبق تجربه‌های «شرکت سرویس وارنر» (واقع در شهر فردریک مریلند) ارائه شده‌اند.

مشکل‌ها را قبل از وقوع و یا افزایش، شناسایی نمایید!

سامانه‌های HVAC مسکونی پس از بهره‌برداری سنگین و در طول زمان‌های طولانی، فرسایش می‌یابند. از طریق انجام نگهداری پیشگیرانه منظم (دوره‌ای)، امکان شناسایی مشکل‌ها، پیش از وقوع و آغاز آن‌ها فراهم می‌شود. به‌علاوه از طریق انجام نگهداری پیشگیرانه، اطمینان می‌یابید که مشکل‌های HVAC شما، کوچک‌تر، کم‌هزینه‌تر و با بازه وقوع پایین‌تر خواهند بود. همچنین شیوه نگهداری پیشگیرانه امکان استفاده از سامانه‌های HVAC را در زمان نیاز (برای مثال در شرایط بسیار سرد)، امکان‌پذیر می‌کند.

به‌علاوه نگهداری پیشگیرانه منتج به رفع نیاز به تعمیرها و یا تعویض‌های هزینه‌بر سامانه‌های HVAC در بدترین زمان‌ها، نظیر زمان‌های تعطیلات و یا در زمان‌های وقوع توفان‌های یخ مریلند با دماهای زیرصفر می‌شود.

قبض‌های انرژی پایین‌تر!

مزیت دیگر نگهداری پیشگیرانه در واقع قبض‌های انرژی پایین‌تر می‌باشد. برای مثال تعویص فیلتر پمپ حرارتی در هر ماه منتج به افزایش جریان هوا می‌شود. تعویض فیلترهای پمپ حرارتی از توان مصرفی بسیار بالای واحد HVAC در زمان بهره‌برداری از آن جلوگیری می‌نماید و منتج به صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود.

در واقع هزینه نگهداری پیشگیرانه مستقیماً منتج به صرفه‌جویی‌های بالایی می‌شود که از صرفه‌جویی‌های ناشی از سرویس‌های حرفه‌ای HVAC فراتر می‌روند. یک قرارداد (توافق) نگهداری HVAC منتج به صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی از طریق کاهش میزان انرژی مصرفی می‌شود.

ارزش منزل‌تان را افزایش دهید!

در شرایط برنامه‌ریزی برای فروش آتی منزل‌تان، خریدار منزل شما مسلماً خواستار بازرسی از منزل شما، پیش از خریداری آن خواهد بود. «یک کوره و یا پمپ حرارتی تحت نگهداری نامطبوع» همواره یکی از مهمترین دلایل برای عدم خریداری منزل شما توسط خریداران آتی و یکی از مهمترین دلایل خریدار برای طرح تقاضای تعمیرهای هزینه‌بر، پیش از خریداری منزل شما می‌باشد.

از منظر دیگر نیز «یک سامانه HVAC تحت نگهداری مطبوع»، ارزش منزل شما را تا میزان صدها و یا هزارها دلار افزایش می‌دهد. به‌علاوه نگهداری مطبوع از سامانه HVAC منتج به افزایش قیمت فروش منزل شما بر طبق مکان منزل و ارزش بازار می‌شود. از طریق انجام نگهداری پیشگیرانه منظم (دوره‌ای)، عملکرد صحیح و بدون اشکال سامانه HVAC منزل‌تان را همواره تضمین نمایید.

از خانواده‌تان حفاظت نمایید!

در زمان عدم‌کارکرد سامانه گرمایش منزل شما در ضمن وقوع توفان‌های برف چه رخ خواهد داد؟ و در این شرایط چگونه قادر به گرمایش و تأمین شرایط آسایش خانواده‌تان خواهید بود؟ ترکیدگی لوله‌ها و آب‌گرفتگی زیرزمین منزتان، چه مشکل‌هایی را برای خانواده شما به همراه خواهند داشت؟

میزان خطر وقوع مشکل‌های گرمایش منزل‌تان را از طریق نگهداری پیشگیرانه به حداقل برسانید. نگهداری پیشگیرانه در واقع یک شیوه فوق‌العاده برای حفاظت از خانواده شما می‌باشد و منتج به عملکرد صحیح سامانه HVAC شما در سراسر سال و مسلماً در بدترین شرایط سال می‌شود.

مشاجره‌ها و تنش‌ها را رفع نمایید!

زمان شما بسیار باارزش می‌باشدو همواره زمان بسنده‌ای در برنامه‌ریزی‌های شما برای انجام نگهداری پیشگیرانه سامانه HVAC منزل‌تان در دسترس نمی‌باشد. در این شرایط بهترین شیوه پیشنهادی در واقع استفاده از قراردادهای نگهداری از سامانه‌های مسکونی می‌باشد.

در شرایط استفاده از کمک‌های حرفه‌ای شرکتهای نگهداری مسلماً دیگر نیازی به یادگیری مهارت‌های تازه، خریداری ابزارهای اضافی و یا اختصاص زمان‌هایی برای تعمیر سامانه‌های مسکونی نخواهید داشت.

از طریق تنظیم قرارداد خدماتی با «شرکت سرویس وارنر»، شرکت ما در کوتاه‌ترین زمان قادر به انجام کل فعالیت‌های دوره‌ای نگهداری از سامانه ‌ HVAC منزل‌تان می‌باشد. کارکنان شرکت ما منزل شما را به‌گونه‌ای نگهداری و تعمیر می‌نماید که گویا منزل خودشان را نگهداری و تعمیر می‌نمایند. بنابراین قراردادهای نگهداری ما همواره عملی‌ترین شیوه برای نگهداری از سامانه HVAC شما می‌باشند.

در شرایط وقوع مشکل‌های سامانه گرمایش منزل‌تان و تمایل به انعقاد قرارداد خدماتی مسکونی می‌توانید از طریق تماس با «گروه سرویس وارنر»، قرار ملاقاتی را تنظیم نمایید و یا قراردادی را برای نگهداری از سامانه‌ HVAC تان امضاء کنید.