گزارش مراسم تاسیس دفتر بیتزر ایرانیان، نمایندگی شرکت بیتزر آلمان
گزارش مراسم تاسیس دفتر بیتزر ایرانیان، نمایندگی شرکت بیتزر آلمان

گزارش مراسم تاسیس دفتر بیتزرایرانیان، نمایندگی شرکت بیتزر آلمان

 شرکت بیتزر آلمان (BITZER)، بزرگ‌ترین تولیدکننده مستقل کمپرسورهای برودتی در دنیا می‌باشد. بیتزر در صنعت برودت ایران نیز نامی شناخته شده است؛ چرا که کمپرسورهای شرکت بیتزر، بیش از چهار دهه است که در بازار ایران حضور دارند و تاکنون حدود ۵۰۰ هزار دستگاه کمپرسور بیتزر در بخش های مختلف کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

بیتزر در روز ۱۵ آذر‌ماه، اقدام به برگزاری مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران نمود. در این مراسم که در واقع جشن تاسیس «دفتر بیتزر ایرانیان» بود، شرکای تجاری بیتزر حضور داشتند. در این مراسم تعدادی از مدل‌های کمپرسورهای بیتزر به نمایش گذاشته شد.

شایان ذکر است که بیتزر تنها شرکت کمپرسورسازی در دنیا می‌باشد که هر سه نوع کمپرسور رفت و برگشتی، اسکرو و اسکرال را تولید می‌نماید.

مراسم با خیرمقدم و تشکر‌ ویدئویی آقای جیانباتیستا پارلانتی، رئیس مارکتینگ و فروش بیتزر شروع گردید.

سخنران ابتدایی مراسم آقای استفان لایتل، مدیرعامل بیتزر خاورمیانه بود. وی تاریخچه مختصری از بیتزر ۸۰ ساله بیان نمود و همچنین محصولات و شرکت های تابعه بیتزر را معرفی نمود.

لایتل در ادامه به بازار ایران و برنامه‌های پیش رو پرداخت: «پتانسیل بالای ایران به مانند استانداردهای تکنیکی بالا و جمعیت در حال رشد، شرکت بیتزر را متقاعد کرده است که حضور خود در این بازار را گسترش دهد. این شرکت تاکنون خدمات‌رسانی به مشتریان و مصرف‌کنندگان ایرانی را از طریق بیتزر خاورمیانه در دبی هماهنگ و برنامه‌ریزی کرده است. اکنون در ایران دفتر نمایندگی بیتزر ایرانیان تاسیس می‌شود که زیر نظر دفتر دبی می‌باشد. از این به بعد برای حضور قوی‌تر کمپرسورهای بیتزر در بازار ایران، شرکای تجاری که شرایط و نیازهای بازار را بهتر می‌شناسند، به ارائه خدمات خواهند پرداخت.»

مدیرعامل بیتزر خاورمیانه افزود: «ما دفتر نمایندگی بیتزر ایرانیان را به منظور تداوم موفقیت در بازار ایران و گسترش فعالیت خود برای مثال در بخش حمل‌ونقل و همچنین پشتیبانی و حمایت در تامین قطعات و لوازم یدکی برای مشتریانی که کمپرسورهای ما را استفاده می‌کنند، تاسیس می‌نماییم. ما به پتانسیل بازار ایران اعتقاد راسخ داریم. بنابراین می‌خواهیم این بازار را بهتر بشناسیم و در آن حضوری مستمر داشته باشیم.»

مراسم با سخنرانی دو تن از مدیران بیتزر ادامه یافت که به مسائل فنی و تکنیکی کمپرسورها و نیز نصب، سرویس، نگهداری و تعمیر آن‌ها مبادرت نمودند.

بعد از مدت کوتاهی استراحت و پذیرایی، کیک مخصوص بیتزر بریده شد.

سپس مهمانان به سخنان مهندس سبحان کاتبی‌فر، به‌عنوان نماینده شرکت بیتزر و مسئول دفتر بیتزر ایرانیان گوش سپردند. وی به ضرورت ایجاد دفتر بیتزر ایرانیان اشاره کرد و گفت: بیتزر ایرانیان به‌عنوان راه ارتباطی در خدمت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌باشد. این دفتر، خدماتی از قبیل تایید اصالت کمپرسورهای بیتزر و معرفی توزیع‌کننده‌های معتبر بیتزر را ارایه می‌نماید. از این طریق مشتریان می‌توانند از اصالت محصولات اطمینان کامل حاصل نمایند. بنابراین یکی از اهداف مهم تاسیس دفتر نمایندگی بیتزر در ایران، جلوگیری از گسترش محصولات تقلبی در بازار ایران است.

وی خاطرنشان نمود که در حال حاضر کمپرسورهای برودتی بیتزر، بیش از ۹۰ درصد از بازار ایران را پوشش داده‌اند و در سردخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، صنایع مختلف از جمله صنایع تولید مواد غذایی و لبنی، صنایع تولید ماهی و گوشت و همچنین فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و ساختمان‌های اداری و تجاری ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهندس کاتبی‌فر در رابطه با انتخاب ایران و همچنین تهران توسط بیتزر برای تاسیس دفتر نمایندگی اذعان نمود: ایران دومین اقتصاد بزرگ منطقه بعد از عربستان و دومین کشور پر جمعیت خاورمیانه بعد از مصر است که بخش اعظم این جمعیت جوان، تحصیل‌کرده و باانگیزه هستند. تهران نیز پر جمعیت‌ترین شهر ایران و همچنین میزبان بیش از نیمی از فعالیت‌های اقتصادی ایران می‌باشد.

و در ادامه، بیتزر از سه نماینده رسمی فروش محصولات خود در ایران، شرکت‌های «آرسام پیشرو»، «تاپ کار» و «زاو» با تقدیم لوح تقدیر، قدردانی نمود.

مراسم با قرعه‌کشی و اهدای جایزه برای حضور در سمینار بین‌المللی بیتزر در آلمان که در ماه مارس ۲۰۱۷ است، به کار خود پایان داد.

شاید خالی از لطف نباشد که بدانید «قلب تازگی» شعار بیتزر است؛ شما شاید محصولات بیتزر را در هر جایی نبینید، اما همه جا حضور این محصولات را احساس می‌کنید.

به گفته مسئولان این شرکت آلمانی، بیتزر برای ارایه دوره‌های آموزشی و کلاس‌های تخصصی با دانشگاه‌ها، دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای به‌صورت تنگاتنگ همکاری می‌نماید. چرا که این شرکت معتقد است که تنها با قرارگیری کمپرسورهای قوی و نیروهای متخصص و آموزش‌دیده در کنار هم و در یک تیم، مصرف‌کنندگان از وجود تیمی قوی بهره‌مند خواهند شد.