مصاحبه با محمدحسن صدری
مصاحبه با محمدحسن صدری

به همت شرکت تهویه نیا برگزار شد:

رو‌نمایی از تازه‌ترین دستاورد «‌اُجنرال» ژاپن

همزمان با دومین شب برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران و در پاییز ۹۵، به همت‌ «شرکت تهویه نیا»، از تازه‌ترین دستاورد «اُجنرال» ژاپن رو نمایی شد.

شایان ذکر است شرکت تهویه نیا نماینده انحصاری برندهای اجنرال، ‎گری، هیتاچی، کوکن، یونیفلر-اشنایدر الکتریک، وایلانت، ویزمن و یازاکی در ایران است. محصولاتی که تهویه نیا‌ ارائه می‌نماید، شامل کولر گازی اسپلیت، مولتی پنل، پنجره‌ای و پرتابل، چیلر تراکمی هوا خنک و آب خنک، چیلر جذبی و خورشیدی، مینی چیلر، فن کویل، برج خنک‌کن، پکیج دیواری، دیگ آب گرم چدنی و فولادی، دستگاه‌ سرمایش دیتا سنتر و اتاق سرور با قابلیت کنترل دما و رطوبت و اتصال به شبکه، دستگاه بازیافت انرژی، صفحات خورشیدی و دستگاه تصفیه هوا می‌باشد.

به گزارش نشریه تهویه‌ و تاسیسات، این سمینار در هتل‌ استقلال تهران با هدف معرفی تازه‌ترین دستاورد برند «اُجنرال» از شرکت «فوجیتسو جنرال» ژاپن، با عنوان «VRF-VIII» سری اینورتر حاره‌ای (Tropica- Inverter) برگزار شد.

«محمدحسن صدری»، مدیرعامل شرکت تهویه نیا، در این سمینار ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، با تاکید بر نقش دست‌اندرکاران صنعت تهویه مطبوع در فرهنگ‌سازی و هدایت جامعه به سمت مصرف بهینه و صرفه‌جویی اصولی، دقت در انتخاب دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی را به جهت دارا بودن کیفیت و پایداری بالا و حداقل مصرف انرژی در جهت حفظ منافع مشتری، از عوامل با اهمیت دانست و این رویه را‌ در دراز‌مدت گامی مهم در جهت حفظ منافع کشور دانست و گفت: اگر چه این اقدامات به نظر کوچک و بی‌اهمیت می‌آید ولی با رعایت صرفه‌جویی‌ها از سوی افراد جامعه، هم محیط‌زیست بهتر و هم جامعه سالم‌تری را خواهیم داشت.

در ادامه «کاتسایوگی یاماگی»، مدیر ارشد فروش «شرکت فوجیتسو جنرال»، با معرفی گذشته‌ای از حضور فوجیتسو جنرال در خاور‌میانه، ضمن ابراز خرسندی از ارائه محصول VRF-VIII در بازار ایران، از ادامه تحقیقات این شرکت در به‌روز‌رسانی و ارائه محصولات جدید در آینده خبر داد و گفت که امیدواریم این محصول به قابل اعتمادترین سامانه تهویه مطبوع تجاری با قابلیت بازدهی بالا تبدیل شود.

«سپیده ریاضی»، مدیرکل فروش دستگاه‌های سبک شرکت تهویه نیا نیز ضمن توضیحاتی در خصوص اقدامات شرکت تهویه نیا معیارهای اصلی شرکت تهویه نیا در انتخاب برندها را بازدهی بالا، بهینه‌سازی مصرف انرژی، حفظ محیط‌زیست و هوشمند بودن سامانه‌ها دانست. وی گارانتی ۵ ساله بدون قید و شرط کمپرسور و دو سال قطعات برای دستگاه‌های کولر گازی را از جمله مهمترین خدمات این شرکت برای مشتریان دانست.

در خاتمه ضمن اینکه‌ فیلمی در زمینه معرفی تازه‌ترین محصول «اُجنرال» ژاپن اکران شد، متخصصان و مهندسان حاضر در سمینار به بازدید و شناخت بیشتر از این محصول جدید پرداختند.

شایان ذکر است «آسیتکومار دو تا»، مدیر فنی و مهندسی شرکت فوجیتسو جنرال و «احسان خاقانی»، مدیر خدمات واحد سبک شرکت‌ تهویه نیا و «ذاکر احمد»، مدیرعامل شرکت تهویه نیا در دبی، سخنرانان دیگر این همایش بودند.

گفتنی است شرکت تهویه نیا اولین شرکتی است که در ایران اقدام به معرفی و عرضه چیلر جذبی با استفاده از انرژی خورشیدی نموده است. این تکنولوژی با همکاری کمپانی یازاکی ژاپن و ویزمن آلمان، قابل ارائه و هم‌اکنون در ساختمان  نیا‌، نصب و آماده بازید عموم است.

همچنین اولین چیلر سانتری‌فیوژ GREE  که با پنل خورشیدی (PV) کار می‌کند نیز در ایران توسط این شرکت ارائه شده است؛ یک نمونه از این چیلر در ساختمان دانشکده مکانیک دانشگاه تهران نصب و آماده بازدید می‌باشد.